تصاویر باورنکردنی از قطرات
نوشته شده توسط : bitaraf

این تصاوير، جادوی عکاسی ماکرو و یکی از جلوه‌های باشکوه این هنر پیچیده است. کری وایت (Corrie White) ، مادر شصت و دو ساله کانادایی است که از جوانی مشتاقانه به عکاسی پرداخته است. طی دو سال گذشته وی علاقه خود را صرف عکاسی از لحظات منحصر به‌فرد و ویژه‌ای کرده است که با چشم عادی قابل رویت نیستند.

g14_1

g14_2

کری همیشه مجذوب عکاسی ماکرو بوده است و علاقه ویژه‌ای به تصویربرداری از قطرات آب دارد. با این حال  وی از قطرات شیر نیز استفاده می کند، زیرا واکنش قطرات شیر به مراتب کندتر از آب خالص است و این امر شکار تصاویر عالی را میسر می سازد. او علاقه دارد مایعات مختلف با ویژگی‌هایشان را به تصویر بکشد.

 

g14_3

اکثر تصاویر وی از قطرات آب به سادگی با دست و توسط یک قطره چکان ساخته شده‌اند.

g14_4

بیشتر رنگ‌های به‌کار برده شده در کارهای کری را رنگ‌های خوراکی و ژل‌های براق تشکیل می‌دهند. وی با قطرات آب و شیر و به کمک رنگ‌های خوراکی زمینه ای رنگی ایجاد میکند که باعث ایجاد جلوه‌های حیرت آوری می‌شوند.

g14_5

در کنار آب، کری گاهی از موادشوینده نیز استفاده میکند که قابلیت ارتجاعی بیشتری به آب می‌بخشند. ترکیب شکر یا صابون نیز برای ضخیم کردن آب گاهی مورد استفاده قرار می‌گیرند که این باعث ایجاد جلوه‌های رگه‌دار هنگام چکیدن می‌شود.

g14_6

g14_7

g14_8

g14_9

g14_10

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: بدون شرح... , ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : 12 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: